Alla inlägg den 19 januari 2008

Av magnus thorn - 19 januari 2008 23:11


Sen timme, klockan tickar mot 00.01 Mörkret vilar kompakt i rummen, men mitt ansikte i vitt framför bildskärmen. Utanför rasar stormen som inte längre är någon storm, det börjar lugna ner sig, men det susar fortfarande runt fönsterkarmarna, viner och tar i.

   Hade tänkt lägga mig och låta mig sövas av blåstens piskande där utanför, men som sagt, det har lugnat ner sig. Stormen har bedarrat betänkligt de senaste timmarna, jag får nöja mig med det som är.

   Dessutom fick det här ovädret inget namn; norska Meteoroligisk Institutt ansåg att det inte var extremt nog. Så det blev ingen Reidun, Edda, Hårek eller Gudrun den här gången. Och vad spelar det egentligen för roll? Hur som, trött är jag och bädden ska snart intas.

  

Men en sak till bara innan jag stänger ner här; vad är det för patetiskt idiotiska "moves" alla rappare håller på med? Det där med att armarna hela tiden ska spela framför kroppen likt en drogad bläckfisk med diagnos.

   Det måste vara någonting som gått förlorat på vägen där.

Presentation

Omröstning

Vilken roman är Ulf Lundells bästa?
 Jack
 Saknaden
 Värmen
 Sömnen
 Kyssen
 Tårpilen
 En varg söker sin flock
 Hjärtats ljus
 Vinter i paradiset
 Frukost på en annan planet
 Friheten
 Vädermannen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards