Direktlänk till inlägg 24 april 2008

FAR GONE AND OUT

Av magnus thorn - 24 april 2008 13:54


Det bär mig emot att skriva, det går nästan inte, men det blir inget i morgon. Det är bara att inse fakta, och släppa hela grejen, jag borde ha gjort det för länge sedan. Elak jävla virusinfektion bestämmer man inte bara bort så där, inte ens jag. Den sänkte mig, och jag sov fortfarande när domaren närmade sig tio.

   Som liten önskade jag ibland att jag var en trollkarl, för att kunna trolla fram de största glassarna som fanns. Idag, för första gången på över 30 år, vill jag vara trollkarl igen. Inte för glassarnas skull. Men för mickarnas, gitarrernas, trummornas, för livets skull.

   Men KSO kör på, Anna och Lars delar på "min sång". De kommer att vinna det där ändå, allt annat vore en överraskning. ("Fan ta er om ni inte kommer hem med den guldfärgade stratan! Den är ju vår.")


Ps. Ny omröstning; avge svar!

 
 
Minna

Minna

24 april 2008 15:27

Va trist, vilket envist jäkla virus - det borde ha lite mer respekt för människors vilja att rocka, och dricka öl!

Du får ta igen det nästa gång istället :)

http://minnareten.blogspot.com

 
Peter

Peter

24 april 2008 17:25

Du har druckit för lite whisky, det är det som är problemet. En om dagen hade skickat det där viruset åt h*****e.

http://smokehead.bloggagratis.se

 
Madonnan

Madonnan

24 april 2008 18:15

Stackars dig!
Så trist ju.
Men det kommer fler gånger...

Krya på dig!

http://blogg.aftonbladet.se/506

 
Ingen bild

jonken

24 april 2008 18:26

Jag föreslår en stycke Caol ila ikväll,och imorgon rockar du arselet av övriga världen!

 
Magnus himself

Magnus himself

24 april 2008 18:39

Minna: Vi återkommer nästa år! För vinnaren måste väl försvara titeln?...:)
Peter: Förmodligen.
Madonnan: Danke.
Jonken: Jag är benägen att göra ett försök!

http://thorn.bloggagratis.se

 
imse

imse

24 april 2008 19:27

Nämen, vad tråkigt!
Du får sitta hemma och hålla tummarna istället.

http://zvammel.blogspot.com

 
Amazonen

Amazonen

24 april 2008 20:25

ämen va faaan
må alla hemskheter hemsöka ditt virus så att det illa kvickt försvinner

http://:josefinthorn.blogspot.com

 
Ingen bild

Cammo

24 april 2008 21:44

Vad snöpligt att du inte får stå där på scenen och ta emot priset! Jag kan göra det i ditt ställe kanske???

 
Ingen bild

Depps

25 april 2008 09:12

BRÖÖÖÖÖL
Trist som fan. Krya på dig och vi håller tummarna att ni tar det ända.

GOOOOOO!

 
Ingen bild

Depps

25 april 2008 09:14

Jag måste svara Ebba. Men hur rankar man en kung? Omöjligt.

Thåström är Thåström är Gud!

 
manjusri

manjusri

27 april 2008 07:25

Surt värre! Lider med dig. Men - som man säger - det viktigaste är ju att du blir frisk. Hoppas du blir det snart!
Take care, M

http://manjusri.wordpress.com

 
menuette

menuette

27 april 2008 12:11

Röstade på Ebba GRön, lite pinsamt vet inte vilka de två understa grupperna är..

http://blogg.aftonbladet.se/4682

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av magnus thorn - 26 maj 2008 21:38

    http://thorn-kugghjulsmannen.blogspot.com/        

Av magnus thorn - 23 maj 2008 15:18

  En dag, 080523   Det tornar upp sig bortom Hågadalen. Norröver klarblått. En kollision är att vänta, två fronter som får göra upp, släppa sina krafter fria och spela ut allt de har. Det kan bli ett vackert skådespel. Som i en bok av Ulf Lundell.   ...

Av magnus thorn - 22 maj 2008 20:50

    jag stod och såg påregistrerade varjedetalj  kunde dra linjernamellan punkterna  ta på intensiteten ...

Av magnus thorn - 22 maj 2008 15:24

  Idag hände något. Mitt emot mig på bussen satt en gammal man och tittade ut genom fönstret. Vi väntade båda på avfärd från City. Klockan strax efter två. Han hade nästan vitt hår, var fårad i ansiktet, med en hälsosam solbränna och rak i sin kropp....

Av magnus thorn - 21 maj 2008 14:32

  Jag står ovan hundra och sträcker ut. Mina ögon är slutna, jag andas sakta,... sakta,... sakta, för att liksom låta det komma till mig. Framför mig ligger allt det där som jag byggt upp, alla bilder i färg som jag har samlat på mig genom åren.    ...

Presentation

Omröstning

Vilken roman är Ulf Lundells bästa?
 Jack
 Saknaden
 Värmen
 Sömnen
 Kyssen
 Tårpilen
 En varg söker sin flock
 Hjärtats ljus
 Vinter i paradiset
 Frukost på en annan planet
 Friheten
 Vädermannen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards